Customer Care

ENTRA helpt om klanten op lange termijn aan uw bedrijf en merk te binden.

Alle diensten Contact & Data Center
ENTRA Contact Center is de perfecte oplossing voor u
  • Wilt u slapende klanten opnieuw activeren? Hebt u een mooi aanbod dat hen zeker kan overtuigen om terug te komen?
  • Heeft een van uw klanten u herhaaldelijk gebeld over een bepaald probleem? Bent u bang dat ze naar de concurrentie gaan?
  • Hebt u klanten die bij u willen vertrekken? Wilt u een extra inspanning leveren om hen ervan te overtuigen dat ze u moeten blijven vertrouwen?
  • Wilt u uw nieuwe klanten welkom heten? Of wilt u er zeker van zijn dat een klant het product dat u hem toestuurde heeft ontvangen?
20181218 Photographe entreprise CORALIECARDON AVIQ ENTRA 12

Klanttevredenheid is onze prioriteit!

Call center covid

Nieuwe klanten aantrekken is één ding, bestaande klanten tevreden houden is een ander.

Nochtans zijn tevreden klanten goed voor de bedrijfsresultaten.

ENTRA is de ideale partner voor alle diensten die worden verleend voor, tijdens of na de aankoop van een dienst of product door een klant.

Onze customercarediensten

  1. Dienst na verkoop: onze adviseurs behandelen binnenkomende oproepen, helpen klanten aan de telefoon, verwijzen hen indien nodig door naar een winkel of regelen een afspraak met een technicus aan huis.
  2. Incassodienst: we nemen contact op met uw debiteurklanten en vragen hen om hun openstaande facturen te betalen.
  3. Welkomst- en tussentijdse oproepen: onze adviseurs bellen uw klant om hem te verwelkomen, hem te bedanken voor zijn vertrouwen of te controleren of hij zijn pakket heeft ontvangen.
  4. Afspraken maken: onze ervaren adviseurs plannen afspraken voor u met besluitvormers uit uw sector.
  5. Klanten binden: onze adviseurs bieden uw klanten zo'n unieke kans dat ze uiteindelijk blijven.
  6. Klachten behandelen
  7. Tevredenheidsenquête
20210920 Entra 53 websize

Voordelen van ENTRA Contact Center

  • PERSONALISATIE

    Via hun softwareplatform hebben onze klantenadviseurs snel toegang tot de informatie over de accounts van uw klanten. Zo kunnen ze in real time een gepersonaliseerde ervaring bieden.

  • EXPERTISE

    Een toegewijd team leidt uw opdracht in goede banen. En indien nodig werven we specifieke profielen aan volgens uw behoeften (sterk in dienstverlening, advies ...).

  • MEERTALIG

    Er wordt hoofdzakelijk gewerkt in het Frans en het Nederlands, maar onze callcenters in Charleroi en Gent beheersen ook het Engels.

  • MULTI-CHANNEL

    Onze bekwame teams zorgen voor de communicatie en via onze technologische infrastructuur kunnen we contact opnemen via e-mail, sms, telefoon of chat.

  • LAGE TURNOVER

    (tussen 2 en 5%), mogelijkheid tot langdurige opdrachten met dezelfde medewerker (minder opleidingskosten - onze agenten hebben een gemiddelde anciënniteit van 3 jaar).

Entra in cijfers

Entra call center vaccination

Naleving van SLA's, als bewijs van onze kwaliteit (80% van de oproepen wordt binnen de eerste 30 seconden beantwoord).

20 operatoren die deze opdrachten elke dag voor hun rekening nemen in Vlaanderen en Wallonië.

Enkele referenties onder de loep

  1. Hoe behandelt het ENTRA Contactcenter de inkomende oproepen voor de regionale dienst rampenschade?

    20210920 Entra 53
    Service public de Wallonie Intérieur et Action sociale
    Meer weten
  2. Hoe behandelt het ENTRA Contactcenter de inkomende eerstelijnsgesprekken voor Asogem?

    Call center
    Asogem
    Meer weten
  3. Hoe werkt het ENTRA Contactcenter samen met de callcenters voor tracing en vaccinatie tegen Covid-19?

    Call
    AVIQ
    Meer weten

FAQ's

We beschikken over opgeleid personeel dat in verschillende talen kan communiceren waaronder Nederlands, Frans en Engels. We hebben ook een callcenter in Gent met Nederlandstalige native speakers.

We zijn onverbiddelijk als het om uw gegevens en andere vertrouwelijke informatie gaat. Onze werknemers moeten een geheimhoudingsverklaring ondertekenen voor ze bij ENTRA aan de slag gaan. En elke overtreding wordt streng bestraft. U kunt dus op uw twee oren slapen, uw bedrijf is bij ons in goede handen.

Meer weten over callcenterbeveiliging bij ENTRA.

We bouwen vaak een langetermijnrelatie op met kleine, middelgrote en grote ondernemingen.

Ja. We zijn vertrouwd met live chatsoftware en onze agenten zijn erin getraind.

We leveren diensten van maandag tot zaterdag van 8 u tot 20.30 u. We hebben ook al uitzonderlijk op zondag gewerkt en kunnen dat opnieuw doen.

Alle inkomende gesprekken worden doorgeschakeld naar de voicemail na sluitingstijd of wanneer de telefoonlijnen bezet zijn. Onze agenten beantwoorden deze voicemailberichten wanneer de lijnen weer vrij zijn. Een oproep blijft dus nooit onbeantwoord.

Onze agenten worden niet aangemoedigd om extra diensten te verlenen of om te multitasken. Dit leidt hun aandacht af en beïnvloedt de kwaliteit van onze diensten. Bovendien worden we te gelegener tijd gefactureerd. Multitasking zou dus oneerlijk zijn voor de klant.

We begrijpen dat u twijfelt om uw callcenter uit te besteden. Praat met onze vertegenwoordigers. Zij geven maar wat graag een antwoord op al uw vragen. Zodra u ons bedrijfsmodel, de vaardigheden van ons personeel, de prijzen, de uitvoeringstijden en onze relatie met de klanten begrijpt, zult u uw werk gemakkelijker aan ons toevertrouwen.

Er is geen minimale duur. U kunt het contract eender wanneer beëindigen, met een schriftelijke kennisgeving van 30 dagen. Zo kunnen we ons beter organiseren.

Heel eenvoudig.

Vul het contactformulier in.

Nous rédigeons ensuite pour vous un contrat de service personnalisé. Une fois que vous avez reçu le contrat et que vous l'avez accepté, nous commencerons à former notre personnel selon les besoins de votre entreprise.

Par la suite, nous commencerons à répondre à tous les appels, e-mail, chats de vos clients.

De exacte kosten zijn afhankelijk van factoren zoals het aantal agenten, de aard van de dienst en de technische vaardigheden die voor elke agent vereist zijn.

Neem contact met ons op voor een gratis offerte

Offerte aanvragen

1 teamleader heeft 15 directe agenten.

60% inkomend, 40% uitgaand

De IVR-technologie van ons systeem is in hoge mate personaliseerbaar en automatiseert routinematige interacties met de klantendienst. Bellers antwoorden via een toetsenbord op vooraf opgenomen vragen.

Ja, alle gesprekken worden opgenomen en geüpload naar onze FTP-server.

De gesprekken worden opgenomen conform alle wetten die kennisgeving aan de andere partij vereisen.

Ja, we kunnen complexe interactieve scripts programmeren die gemakkelijk door agenten kunnen worden gebruikt. Zo kunnen we indien nodig perfect consistent blijven in de gesprekken.

Ja. Hoewel het niet verplicht is, geven we er de voorkeur aan dat u de operatoren voor uw opdracht ontmoet. Zo worden ze ondergedompeld in uw bedrijfscultuur.

Ja. Indien gevraagd, geven we opmerkingen bij de documenten van de klant.