Hoe hielp het ENTRA Datacenter Luminus om een piek in de ingaves op te vangen?

Sector : Energie

Contact & Data Center : Data

Casestudy's
TS1 20160318 9

Context en uitdagingen

Na de overname van energieleverancier Essent krijgt Luminus af te rekenen met een grote hoeveelheid contracten die moeten worden ingegeven. Alle gegevens moeten in het CRM verzameld worden. Luminus had voor deze taak geschoolde arbeidskrachten nodig.

Reactie van het ENTRA Datacenter

Contracten ingeven is een van onze specialiteiten. We konden dit verzoek dan ook heel snel inwilligen. We zijn begonnen met 3 operatoren, die alles rechtstreeks in het CRM Salesforces van Luminus invoerden in het Frans en het Nederlands.

Om nog meer taken te kunnen uitvoeren, werd het aantal toegewijde operatoren uitgebreid tot 7 en vervolgens tot 10.

Voordelen

Kwaliteit: Luminus is 100% tevreden over de kwaliteit van ons werk

Ervaring: onze operatoren zijn professionals in het ingeven

Flexibiliteit: we konden snel 3 mensen op het project zetten en op verzoek van Luminus het aantal operatoren verhogen