Hoe hielp het ENTRA Datacenter AG Insurance met de verwerking van zijn gegevens?

Sector : Banken en verzekeringen

Contact & Data Center : Data

Casestudy's
20181218 Photographe entreprise CORALIECARDON AVIQ ENTRA 74

Context en uitdagingen

Het bedrijf wilde in eerste instantie het controleren, corrigeren en goedkeuren van gegevens uit inkomende communicatie laten uitvoeren door zijn AI-cloudoplossing. Wanneer AI onvoldoende zekerheid biedt wat de output betreft, moeten mensen die onderzoeken, aanpassen en goedkeuren.

Reactie van het ENTRA Datacenter

Om AG Insurance in staat te stellen zich op zijn core business te concentreren, stelde ENTRA Datacenter een team van hooggekwalificeerde professionals samen om de gegevens te bekijken, te verbeteren en goed te keuren.

Onze werknemers werken rechtstreeks in de AG Insurance-omgeving. Zo hebben we voor onze taken rechtstreeks toegang tot een webinterface. Aan de linkerkant van het scherm wordt het binnenkomende document getoond en aan de rechterkant de informatie die door AI uit het document wordt gehaald. Onze medewerkers corrigeren deze gegevens en keuren ze goed via hun toetsenbord en muis. We verwerken minstens 50.000 velden per dag.

"Voor AG Insurance zetten we een dienstverlening op maat op die voortdurend evolueert. Samen zoeken we regelmatig naar mogelijke verbeteringen. We hebben de hoeveelheid te verwerken gegevens zien toenemen. We moesten ons dan ook aanpassen en snel reageren op deze stijging."
Catherine Smeyers, Operation Manager 158164148 280760846832225 3398577237129352075 n

Voordelen

AG Insurance kon rekenen op onze reactiviteit en flexibiliteit. Na de toename van de te verwerken hoeveelheid gegevens hebben we het team voor deze opdracht op een paar dagen tijd net niet verdrievoudigd, van 6 tot 16 personen.

Door het programma van de klant elke dag te gebruiken, in een continu verbeteringsproces, konden we ook bepaalde wijzigingen voorstellen om het werk van onze teams te optimaliseren.

Daardoor konden de medewerkers van AG Insurance zich concentreren op hun kernactiviteiten in plaats van op tijdrovende taken met weinig meerwaarde.

De klant was heel tevreden. Niet alleen werden de gegevens vlotter goedgekeurd, ook het leerproces van het AI-programma van AG Insurance ging erop vooruit.