Hoe ondersteunt ENTRA Orange in zijn dagelijkse backoffice-activiteiten?

Sector : Telecommunicatie

Contact & Data Center : Data

Casestudy's
Data 1

Context en uitdagingen

De nood aan hulp van Orange, toen nog Mobistar, liet zich vanaf de jaren negentig voelen. In deze periode begon mobiele telefonie te boomen. Elke dag werden tussen 5.000 en 10.000 klanten geactiveerd. De contracten kwamen per fax aan en moesten worden ingegeven in het Orange-systeem. Orange moest dus op zoek naar mankracht voor deze opdracht.

Reactie van het ENTRA Datacenter

ENTRA werkt al meer dan 20 jaar samen met Orange. In de loop der jaren diversifieerden en vermenigvuldigden de opdrachten voor Orange zich. Ons takenpakket: klanten activeren en hun contract beëindigen, adressen, facturen, abonnementen enz. wijzigen ... We ontvangen de vragen van de klant, geven ze rechtstreeks in de systemen van Orange in en Orange krijgt feedback over onze actie.

"Waarom we nu al 20 jaar samenwerken met ENTRA? Om verschillende redenen: de flexibiliteit van Entra, de kwaliteit van het werk en de productiviteit van hun operatoren. Dit in combinatie met een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding maakt van ENTRA een voor de hand liggende keuze. "
Nancy Godts, Orange Nancy godts