Telesales

Uw omzet verhogen door telefonisch producten en diensten te verkopen aan nieuwe en bestaande klanten.

Alle diensten Contact & Data Center
U bent bij ons aan het juiste adres als …
  • U wilt uw producten of diensten op de markt brengen maar beschikt niet over het juiste personeel?
  • U kunt niet genoeg medewerkers vrijmaken voor dit werk?
  • Wil uw bedrijf inspelen op de evolutie in de sector, marktaandeel verwerven of zijn positie versterken?
  • Wilt u uw omzet verhogen en zo groei stimuleren?
20210920 Entra 52 websize

Wat is telesales?

TS3 20160318 9

Telesales is zonder enige twijfel de snelste manier om van een prospect een klant te maken en uw omzet zo een impuls te geven.

ENTRA biedt oplossingen om uw commerciële aanpak te optimaliseren en boosten. Onze verkoopexperts bellen prospects en bestaande klanten in uw database en helpen om complexe producten en diensten te verkopen via de telefoon, ongeacht uw activiteitensector.

Onze telesalesdiensten

  1. Upselling / Cross-selling / Hunting: we verkopen op verschillende manieren, van koude prospectie tot de ontwikkeling van bestaande klanten, om uw marktaandeel te vergroten.
  2. Verkoop via opname: we ontwikkelden een degelijke VVO-expertise om transacties via de telefoon en zonder papieren handtekening af te sluiten.
  3. Kwalificatie en dataverrijking: u hebt voortdurend bijgewerkte gegevens over klanten en prospects ter beschikking.
20210920 Entra 51 websize

Uw uitgelezen outsourcingpartner voor telesales

  • EXPERTISE

    Onze telemarketeers zijn opgeleid in verkoop- en communicatietechnieken. Ze kunnen mensen overtuigen zonder agressief te zijn en beschikken over beproefde vaardigheden om gesprekken aan te gaan, te argumenteren, om te gaan met bezwaren, zich te herpakken en deals te sluiten.

  • MEERTALIG

    De gesprekken worden hoofdzakelijk gevoerd in het Frans en het Nederlands. Maar het kan ook in het Engels.

  • DATABASE

    Telemarketingcampagnes berusten op klantenbestanden die door uw diensten worden verstrekt.

  • FSMA-CERTIFICERING

    ENTRA is door de FSMA erkend om financiële producten te verkopen. We zijn ingeschreven in het register van verzekeringstussenpersonen. Ons erkende team van klantenadviseurs werd door Febelfin opgeleid en is in overeenstemming met de wet Willems.

  • PROJECTBEHEER VAN A TOT Z

    We begeleiden u bij uw project van begin tot eind en tot in de kleinste details. We kunnen u desgewenst adviseren over het opstellen van de scripts en u gestandaardiseerde en personaliseerbare rapporten bezorgen.

  • EERLIJKE PRIJS

    We bieden een prijs op maat naargelang de aard van de opdracht. En we verbinden ons tot het resultaat. Tijdens de proefperiode hanteren we een regietarief om een prijs per eenheid, per oproep, per minuut of per verkoop (no cure no pay) te bepalen.

Entra in cijfers

TS3 20160318 4

1225 verkoopopnames per maand (upselling/cross-selling/hunting/VVO)

20 jaar ervaring in telesales (met naleving van GDPR en DNCM).

40 operatoren elke dag actief in Vlaanderen en Wallonië.

Voorstel om de methodes van de partners te optimaliseren en de kwaliteit van de prospectiedatabases te verbeteren.

Enkele referenties onder de loep

  1. Hoe verzorgt ENTRA Contact Center de telesales voor Alpha Crédit?

    Entra call center covid
    Alpha Crédit
    Meer weten

FAQ's

We beschikken over opgeleid personeel dat in verschillende talen kan communiceren waaronder Nederlands, Frans en Engels. We hebben ook een callcenter in Gent met Nederlandstalige native speakers.

We zijn onverbiddelijk als het om uw gegevens en andere vertrouwelijke informatie gaat. Onze werknemers moeten een geheimhoudingsverklaring ondertekenen voor ze bij ENTRA aan de slag gaan. En elke overtreding wordt streng bestraft. U kunt dus op uw twee oren slapen, uw bedrijf is bij ons in goede handen.

Meer weten over callcenterbeveiliging bij ENTRA.

Nous avons l'habitude d'établir une relation à long terme avec les petites, moyennes et grandes entreprises.

We bouwen vaak een langetermijnrelatie op met kleine, middelgrote en grote ondernemingen.

We leveren diensten van maandag tot zaterdag van 8 u tot 20.30 u. We hebben ook al uitzonderlijk op zondag gewerkt en kunnen dat opnieuw doen.

Alle inkomende gesprekken worden doorgeschakeld naar de voicemail na sluitingstijd of wanneer de telefoonlijnen bezet zijn. Onze agenten beantwoorden deze voicemailberichten wanneer de lijnen weer vrij zijn. Een oproep blijft dus nooit onbeantwoord

Onze agenten worden niet aangemoedigd om extra diensten te verlenen of om te multitasken. Dit leidt hun aandacht af en beïnvloedt de kwaliteit van onze diensten. Bovendien worden we te gelegener tijd gefactureerd. Multitasking zou dus oneerlijk zijn voor de klant.

We begrijpen dat u twijfelt om uw callcenter uit te besteden. Praat met onze vertegenwoordigers. Zij geven maar wat graag een antwoord op al uw vragen. Zodra u ons bedrijfsmodel, de vaardigheden van ons personeel, de prijzen, de uitvoeringstijden en onze relatie met de klanten begrijpt, zult u uw werk gemakkelijker aan ons toevertrouwen.

Er is geen minimale duur. U kunt het contract eender wanneer beëindigen, met een schriftelijke kennisgeving van 30 dagen. Zo kunnen we ons beter organiseren.

Heel eenvoudig.

Vul het contactformulier in.

Nous rédigeons ensuite pour vous un contrat de service personnalisé. Une fois que vous avez reçu le contrat et que vous l'avez accepté, nous commencerons à former notre personnel selon les besoins de votre entreprise.

Par la suite, nous commencerons à répondre à tous les appels, e-mail, chats de vos clients.

De exacte kosten zijn afhankelijk van factoren zoals het aantal agenten, de aard van de dienst en de technische vaardigheden die voor elke agent vereist zijn.

Neem contact met ons op voor een gratis offerte.

Offerte aanvragen

1 teamleader heeft 15 directe agenten.

60% inkomend, 40% uitgaand

De IVR-technologie van ons systeem is in hoge mate personaliseerbaar en automatiseert routinematige interacties met de klantendienst. Bellers antwoorden via een toetsenbord op vooraf opgenomen vragen.

Ja, alle gesprekken worden opgenomen en geüpload naar onze FTP-server.

De gesprekken worden opgenomen conform alle wetten die kennisgeving aan de andere partij vereisen.

Ja, we kunnen complexe interactieve scripts programmeren die gemakkelijk door agenten kunnen worden gebruikt. Zo kunnen we indien nodig perfect consistent blijven in de gesprekken.

Ja. Hoewel het niet verplicht is, geven we er de voorkeur aan dat u de operatoren voor uw opdracht ontmoet. Zo worden ze ondergedompeld in uw bedrijfscultuur.

Ja. Indien gevraagd, geven we opmerkingen bij de documenten van de klant.