Hoe verzorgt ENTRA Contact Center de telesales voor Alpha Crédit?

Sector : Banken en verzekeringen

Contact & Data Center : Telesales

Casestudy's
Entra call center covid

Context en uitdagingen

Acht jaar geleden vroeg AlphaCredit ons om een telemarketingcampagne op touw te zetten. Het was op zoek naar een contactcenter om deze opdracht te outsourcen.

Reactie van ENTRA Contactcenter

Zo begon 8 jaar geleden dus de samenwerking tussen ENTRA en AlphaCredit. AlphaCredit stelt ons zijn databanken ter beschikking en wij nemen contact op met hun klanten om een verzekering voor hun krediet aan te bieden.

  • DAISY SAELENS - ALPHA CREDIT

    ENTRA is een professioneel telemarketingbureau met een groot hart. Het management werkt op een enthousiaste en vriendelijke manier met partners en medewerkers. De ideale formule om jarenlang een goed team te behouden en ervaring en kwaliteit te blijven garanderen. Bovendien zijn de agenten echte verkopers die altijd bereid zijn om te leren en te verbeteren. Wat ik ook heel erg waardeer, is de transparantie van dit bedrijf! Ik hoop dan ook nog vele jaren met ENTRA te mogen samenwerken!

Voordelen

Certificering: ENTRA heeft momenteel 15 agenten in dienst gespecialiseerd in verzekeringstelemarketing. Al onze agenten worden door Febelfin opgeleid en gecertificeerd volgens de regels van de FSMA.

Specialisten: ENTRA laat zijn werknemers opleiden en omkaderen door teamleaders die gespecialiseerd zijn in telemarketing.

Meertalig: Klanten van AlphaCredit worden altijd gebeld door een native speaker. Voor Nederlandstalige klanten hebben we bijvoorbeeld een vestiging in Gent, met Vlaamse medewerkers

Opvolging en reporting: Dankzij dagelijkse rapporten over de bereikte resultaten kan AlphaCredit de productie van haar campagnes doeltreffend monitoren.